piątek, 13 listopada 2009

Nasze bocianki


Wszyscy kiedyś widzieliśmy bociany. Poniżej nasze wspomnienia:
"Jak ja jechałem w góry to widziałem kilka bocianów. Jeden, jak siedział w gnieździe i jedną rodzinkę, jak siedzieli w gnieździe i mama ich karmiła." (T)
"Ja, jak jechałem w Polsce do Gaju do mojej babci, to na dróżce spotkałem bociana, który szedła z małym dzieckiem." (M)
"Byłem u babci i dziadka, a bociany latały jak samolot. Najpierw trochę machały, a potem miały skrzydła proste i za chwilę znowu machały. Zauważyłem, że jeden lądował do gniazda." (J)
"Ja widziałam jednego w Polsce. Jechaliśmy do babci i zauważyłam malutkiego bociana - dzidziusia, na ulicy a tata go nie zauważył." (K)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miasto aniołów

Miasto aniołów
źródło: http://www.sxc.hu/photo/1002461